Pages

Nov 24, 2014

Game of Hearts Book 2 Teaser

Hey!

 I know you've all been waiting for the Game of Hearts book two cover and synopsis. Two short days! That's all you have to wait.  In the mean time here's a quick teaser to keep you on the edge of your seat.



The preorder link at Amazon is alive. LCH has already broken into the top 100 ranks in the Mythology category!

Pre Order Here!

 Also, be sure to add Lying, Cheating Heart to your To Be Read pile at Goodreads. Oooh, If you haven't left a review for Enchanted Heart, you're a click closer to making that happen. :)
Add to Goodreads here.  

1 comment:

  1. Tko god danas čita ovo svjedočanstvo, trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji, jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je to nemoguće. Moje ime je Božo Šime i ja sam iz Zagreba, ali se sa suprugom selim u SAD. Sretno sam oženjen s dvoje djece i lijepom ženom. Nešto strašno se dogodilo mojoj obitelji, kada sam izgubio posao i moja žena je napustila moju kuću jer nisam mogla dobro voditi brigu o sebi i potrebama obitelji. od nje i moje djece u tom određenom trenutku. Uspjela sam devet godina, bez žene koja bi me podržavala da se dobro brinem o djeci. pokušavam poslati test poruku svojoj supruzi, ali ona me blokira od razgovora s njom i pokušavam razgovarati s njenom prijateljicom i članovima njezine obitelji, ali još uvijek znam da mi netko može pomoći, a ja sam kasnije podnio prijavu tako mnogo tvrtki, ali ipak su to učinili ne zovi me, dok ne dođe vjerni dan koji nikada neću zaboraviti u svom životu. Kad sam sreo jednog starog prijatelja kojeg sam objasnio svim svojim poteškoćama i rekao mi o velikom čovjeku koji mu pomaže da dobije dobar posao u coca cola tvrtka, a on mi je rekao da je njegova čarolija, ali ja sam osoba koja nikada ne vjeruje u čarolija čarolija, ali sam odlučio da ga pokušati i Drigbinovia me uputio i pokazao mi što učiniti u ovih sedam dana ručak čaroliju. Pratim sve upute i radim ono što me je zamolio da učinim dobro. Drigbinovia se pobrinuo da je sve prošlo dobro i moja supruga bi me opet vidjela nakon što je Drigbonovia izvrstan posao. Moja me žena nazvala s nepoznatim brojem i ispričala se i rekla mi da joj stvarno nedostajem ja i naša djeca i moja žena se vraćaju kući. I nakon dva dana Tvrtka koju sam poslala u svoje pismo za priznanje, sada sam menadžer tvrtka u SAD-u. Savjetujem vam ako imate bilo kakvih problema pošaljite poruku na ovu e-poštu: doctorigbinovia93@gmail.com ili WhatsApp on na +2348144480786 i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmi stvari zdravo za gotovo i to će ti biti oduzeto. Želim vam najbolje.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...